مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-17سياسي

پیشرفت 40 درصدی ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلا


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: ساخت صحن حضرت زینب (س) در حرم امام حسین (ع) توسط این ستاد پیشرف 40 درصدی داشته است.

- کرمانشاه- رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: ساخت صحن حضرت زینب (س) در حرم امام حسین (ع) توسط این ستاد پیشرف 40 درصدی داشته است.

بهمن صحرایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سازمان عتبات عالیات یک سازمان مردم نهاد است که زیر نظر مقام معظم رهبری قرار دارد و در استان کرمانشاه زیر نظر آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه فعالیت می کند.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان کرمانشاه، ساخت بخشی از صحن حضرت زینب در کربلای معلی است که با اتصال به حرم امام حسین (ع) ظرفیت صحن را به 14 برابر افزایش می دهد و این پروژه هم اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سه سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، بیان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، همه تلاش ها بر این است که پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا در برگزاری مراسمات محرم رعایت شود.

صحرایی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های اساسی ستاد باز سازی عتبات عالیات ساماندهی موکب های اربعین است، گفت: از استان کرمانشاه 120 موکب فعال هستند که از این تعداد 100 موکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 40 درصدی ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلا

پیشرفت 40 درصدی ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلا