مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-17بين الملل

روسیه مسئول سفارت هلند در مسکو را احضار کرد


دولت روسیه از کشف تجهیزات جاسوسی از خودروی وابسته نظامی مسکو در سفارت هلند و احضار مسئول سفارت آمستردام در مسکو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که تنش ها بین هلند و روسیه بر سر مسائلی از قبیل سرنگونی هواپیمای مالزیایی MH17   ادامه دارد، مسکو مسئول سفارت آمستردام را به دلیل جاسوسی کردن هلندی ها از یک مقام ارشد سفارت روسیه احضار کرد.

  به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت خارجه روسیه در اعتراض به تعبیه کردن تجیهزات جاسوسی در خودروی وابسته نظامی سفارت این کشور در هلند، دومینیک کولینگ باکر کاردار موقت سفارت آمستردام در مسکو را احضار کرد.

این وزارتخانه افزود: بعد از کشف تجهیزات جاسوسی از یک خودروی وابسته نظامی روسیه در هلند، روسیه مراتب اعتراض شدید خود را به هلند ابلاغ کرده است .

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، انجام چنین اقدامات غیردوستانه ای باعث بر هم زدن روابط دوجانبه خواهد شد روابطی که به اذعان مسکو در حال حاضر در بهترین دوره خود به سر نمی برد.

احضار مسئول سفارت هلند به وزارت خارجه روسیه در حالی انجام می شود که تنش ها بین دو کشور بر سر سرنگونی پرواز MH17 خطوط هواپیمایی مالزی  در شرق اوکراین ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه مسئول سفارت هلند در مسکو را احضار کرد

روسیه مسئول سفارت هلند در مسکو را احضار کرد