مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-17اقتصادي

سفر به چین چه شرایطی دارد؟


سفر به چین چه شرایطی دارد؟پروازهای بین ایران و چین که در اسفندماه 98 متوقف شده بود از اواخر تیرماه 99 دوباره برقرار شده است.

چین سفر به این کشور را به انجام تست های آنتی بادی کووید 19 و نتیجه منفی تست PCR مشروط کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، پروازهای ایران و چین با شیوع ویروس کرونا، پس از یک جنجال طولانی در اسفندماه 98 متوقف شد، هرچند گاهی پروازی برقرار می‌شد و شرکت هواپیمایی مربوطه اطلاعیه می‌داد که بنا به خواست دولت و برای انتقال دانشجویان و سایر شهروندان ایرانی، این پروازها را انجام داده یا هواپیما حامل محموله‌های باری بوده است.

این پروازها به مقاصد پکن، شانگ‌های، گوانگجو و شنزن انجام می‌شد، درحالی‌که دولت مصوب کرده بود پروازها بین دو کشور از 11 بهمن‌ماه 1398 متوقف شود.

بررسی اطلاعیه‌های تنها شرکت هواپیمایی ایرانی که به مقصد چین پرواز دارد، نشان می‌دهد از 30 تیرماه برابر با 20 جولای هفته‌ای یک پرواز بین تهران ـ گوانگجو (چین) برقرار شده است.

اما تنها اشخاصی امکان سفر به این کشور را دارند که اقامت و یا تابعیت چین یا روادید کاری وتحصیلی معتبر از این کشور داشته باشند.

در تیرماه شرایط سفر به چین این‌گونه اعلام شد: انجام تست PCR از طریق آزمایشگاه‌های معرفی‌شده، حداکثر 5 روز قبل از پرواز و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به چین چه شرایطی دارد؟

سفر به چین چه شرایطی دارد؟