مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-17سياسي

پذیرش طلبه در حوزه علمیه تحت اشراف آیت الله جوادی آملی


حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نیشابوری از پذیرش طلبه در حوزه علمیه تحت اشراف آیت الله جوادی آملی خبر داد و گفت: کلاس های این مرکز به صورت مجازی از 15 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نیشابوری در گفت و گویی از پذیرش طلبه در مرکز اسرا تهران خبر داد و گفت: این مرکز در پایه هفتم و سطح 3 تفسیر، طلبه می پذیرد.

مدیر مرکز اسرا تهران و حوزه علمیه امام حسن عسکری (ع) تحت اشراف آیت الله جوادی آملی افزود: طلاب واجدالشرایط تا 15 شهریور برای ثبت نام در این دوره ها فرصت دارند و همه روزه می توانند به اداره معاونت اداری مرکز اسرا تهران واقع در میدان هروی مراجعه کنند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: برای مقابله با ویروس کرونا زیرساخت هایی برای ثبت نام آنلاین طلاب فراهم کرده ایم و علاقه مندان می توانند با شماره واتساپ 09923170967 برای ثبت نام در پایه 7 و سطح 3 تفسیر اقدام کنند و می توانند مدارک شأن را از طریق واتساپ به این مرکز ارسال کنند.

حجت الاسلام حسینی نیشابوری با بیان اینکه 30 نفر در پایه 7 و 20 نفر در سطح 3 تفسیر پذیرش طلبه خواهیم داشت، گفت: مصاحبه ها به صورت حضوری و سه شنبه هر هفته برگزار می شود که در قالب مصاحبه آموزشی، تهذیبی، پیش نیازهای تخصصی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش طلبه در حوزه علمیه تحت اشراف آیت الله جوادی آملی

پذیرش طلبه در حوزه علمیه تحت اشراف آیت الله جوادی آملی