مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-17سياسي

دستگاه ها مکلف به استفاده از مصالح استاندارد در پروژه ها هستند


در پروژه های عمرانی باید از مصالح ساختمانی دارای پروانه استاندارد معتبر استفاده شود که مصوبات این بخش باید مورد توجه و تاکید دستگاه ها قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست شورای استاندارد لرستان امروز دوشنبه به ریاست گودرز امیری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان برگزار شد.

در این نشست که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مرضیه قنبریان مدیرکل استاندارد استان ضمن اشاره به مواد قانونی و قوانین بالادستی از جمله قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، آیین نامه نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری مصالح ساختمانی و … گفت: در پروژه های عمرانی باید از مصالح ساختمانی دارای پروانه استاندارد معتبر استفاده شود و در این خصوص مصوباتی که در شورای استاندارد قبلی و کمیته مربوطه اعلام شده، لازم است توسط دستگاه های اجرایی مرتبط مورد توجه قرار بگیرد.

وی در خصوص اهمیت نظارت و کنترل فرآورده بتن آماده و نقش استراتژیک این فرآورده در ایمنی و سلامت شهروندان بیان کرد: اقداماتی از قبیل برخورد قانونی با تولید بتن توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی با نصب تجهیزات ساخت بتن در محل یک پروژه یا در زمینی که نزدیک آن است بدون اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد (طبق بند 1-5 استاندارد 6044)، بررسی نواقص موجود در گزارش بازر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها مکلف به استفاده از مصالح استاندارد در پروژه ها هستند

دستگاه ها مکلف به استفاده از مصالح استاندارد در پروژه ها هستند