مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-17سياسي

شهردار جدید اردکان معرفی شد


«مصطفی پوردهقان اردکانی» با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و با حکم «محمدعلی طالبی» استاندار یزد به سمت شهردار جدید اردکان منصوب شد.

- ایسنا/یزد مصطفی پوردهقان اردکانی با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و با حکم محمدعلی طالبی استاندار یزد به سمت شهردار جدید اردکان منصوب شد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد با صدور حکم انتصاب مصطفی پوردهقان اردکانی شهردار جدید اردکان آورده است: بنا به پیشنهاد شماره 99/2/02/110 مورخ 1399/04/28 شورای اسلامی شهر اردکان و در اجرای تبصره (3) بند (1) ماده (80) قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/03/01 و اصلاحیه مورخ 1396/04/20 به موجب این حکم، از تاریخ صدور برای مدت قانونی به سمت شهردار اردکان منصوب می شوید.

در ادامه این حکم انتصاب می خوانیم: در جهت نیل به الگوی ایرانی _ اسلامی شهر، همه تلاش خود را چارچوب سیاست های کلی نظام و بر اساس برنامه ها و راهبردهای مصوب شورا، مصروف آبادانی آن دیار در حوزه های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی نمایید.

بدیهی است در این مسیر، جلب مشارکت مردم، همکاری و تعامل با مسئولان محلی و دستگاه های ذی ربط استانی و نیز حفظ و حراست از اموال عمومی، تقویت پاسخگویی و ارتقا شفافیت در فعالیت های شهرداری مورد تأکید اینجانب می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید اردکان معرفی شد

شهردار جدید اردکان معرفی شد