مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-17اقتصادي

بررسی چالش های پیش روی صادرات مشتقات نفتی در استان سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات و موانع صادراتی واحدهای تولید کننده مشتقات نفتی استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات و موانع صادراتی واحدهای تولید کننده مشتقات نفتی استان خبر داد.

علی تشنه دل 27 مردادماه از بررسی چالش های پیش روی صادرات مشتقات نفتی در استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ضرورت استفاده از پتانسیل ها و توانمندی های شرکت های صادر کننده مشتقات نفتی استان در زمینه صادرات فرآورده های نفتی، در جلسه ای با حضور تعدادی از واحدهای تولید کننده ، موانع و مشکلات صادراتی مشتقات نفتی استان بررسی شد.

وی تصریح کرد: در استان سمنان 35 واحد تولیدی در زمینه تولید مشتقات نفتی از قبیل هیدروکربن و انواع روغن روانکار فعالیت می کنند که از این تعداد 25 واحد به عنوان صادر کننده این محصولات فعالیت می کنند.

🔸رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده از این واحدها اظهار داشت: تعیین تکلیف ضمانتنامه های گمرکی ، طولانی بودن پروسه تاییدیه استاندارد کالاها از مهمترین مسائل مطرح شده در این نشست بود.

تشنه دل افزود: موضوع برگشت ارز و تعهدات ارزی از دیگر موانع صادراتی مطرح شده از سوی واحدهای تولید کننده مشتقات نفتی در این نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش های پیش روی صادرات مشتقات نفتی در استان سمنان

بررسی چالش های پیش روی صادرات مشتقات نفتی در استان سمنان