مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-17فرهنگي

آخرین وضعیت درمانی شیرمحمد اسپندار از زبان نماینده وزیر ارشاد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و به نمایندگی از موسسه هنرمندان پیشکسوت از شیرمحمد اسپنداراستاد پیشکسوت موسیقی نواحی عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان همراه جمعی از هنرمندان استان با حضور در شهرستان ایرانشهر از استاد شیرمحمد اسپندار عیادت کرد.

وی گفت: توجه به سلامتی هنرمندان به ویژه اساتید پیشکسوت به صورت مستمر سرلوحه کار این اداره کل است و جویای احوال این هنرمندان از طرق مختلف بوده ایم.

البته با توجه به شرایط استاد اسپندار همواره طی تماس تلفنی جویای احوال این هنرمند گرانقدر هستیم و بنده به نمایندگی از سوی وزیر محترم فرهنگ وارشاد اسلامی در منزل وی حضور یافته و از نزدیک در جریان وضعیت جسمانی ایشان قرار گرفتم.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با ابراز خوشحالی از رضایتبخش بودن حال عمومی استاد اسپندار بیان کرد: استاد اسپندار جزو اساتید ارزشمند و پیشکسوت موسیقی کشور است و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه و حمایت قرار دارند.

وی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با موسسه هنرمندان پیشکسوت در صورت نیاز به حضور پرستار در خانه استاد، هزینه های این کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت درمانی شیرمحمد اسپندار از زبان نماینده وزیر ارشاد

آخرین وضعیت درمانی شیرمحمد اسپندار از زبان نماینده وزیر ارشاد