مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-17ورزشي

خوشه طلایی، پدیده فوتبال لیگ دسته یک


فرماندار ساوه از تیم فوتبال خوشه طلایی به عنوان پدیده فوتبال لیگ دسته یک در این فصل یاد کرد و افزود: بازیکنان این تیم با وجود شایستگی و با اختلاف اندک امتیازی از صعود به لیگ برتر بازماندند.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه از تیم فوتبال خوشه طلایی به عنوان پدیده فوتبال لیگ دسته یک در این فصل یاد کرد و افزود: بازیکنان این تیم با وجود شایستگی و با اختلاف اندک امتیازی از صعود به لیگ برتر بازماندند.

علی میرزایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به عنوان نماینده شایسته استان مرکزی با انسجام، هم افزایی و منش اخلاق مدارانه در سایه بهره گیری از توان مدیریت، بازیکنان و کادر مربیگری حرفه ای و توانمند توانست با کسب جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ دسته یک، برای ورزش استان مرکزی و شهرستان ساوه افتخارآفرینی کند.

وی شهرستان ساوه را خاستگاه ورزش فوتسال و فوتبال استان مرکزی دانست و افزود: عدم راهیابی تیم خوشه طلایی به لیگ برتر آن هم با اختلاف اندک از نظر امتیازی، از شایستگی های این تیم نکاسته و این تیم از ابتدای لیگ تا پایان فصل با پیروزی های غرورآفرین موجب اعتلای خاستگاه ورزش فوتسال و فوتبال استان مرکزی شد.

فرماندار ساوه ارتقای نسبی زیرساخت های ورزشی شهرستان ساوه بویژه سالن ورزشی شهید چمران را از برکات صعود تیم خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشه طلایی، پدیده فوتبال لیگ دسته یک

خوشه طلایی، پدیده فوتبال لیگ دسته یک