مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-17فرهنگي

انتشار بسته ویژه «عماریار» برای سالروز کودتای 28 مرداد


در آستانه سالروز کودتای آمریکایی 28 مرداد سال 1332، سامانه «عماریار» مجموعه فیلم هایی را برای تماشا در این ایام ارائه کرد.

- در آستانه سالروز کودتای آمریکایی 28 مرداد سال 1332، سامانه عماریار مجموعه فیلم هایی را برای تماشا در این ایام ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی عمار فیلم ، در آستانه سالروز کودتای آمریکایی 28 مرداد سال 1332، سامانه عماریار مجموعه فیلم هایی را برای تماشای خانگی و خرید در این ایام ارائه کرد.

مجموعه مستند 10 قسمتی روزهای آزادی به کارگردانی وحید فرجی و تهیه شده در مرکز بسیج صدا و سیما نخستین اثر بسته ویژه عماریار برای سالروز کودتای 28 مرداد است.

این مستند دخالت های سیاسی، نظامی و امنیتی آمریکا را بعد از جنگ جهانی دوم در نقاط مختلف جهان بررسی می کند که در اکثر موارد به تغییر حکومت های مردمی و پیدایش حکومت های سرکوبگر منجر شده است.

در بسیاری از این موارد بعد از دخالت آمریکا، کشورهای مورد نظر درگیر جنگ داخلی و خشونت های قومی و مذهبی شدند که به مرگ میلیون ها انسان منجر شده است.

دیگر اثر این بسته فیلم، مستند آقای نخست وزیر است که به کارگردانی محمدرضا امامقلی ساخته شده است.

این مستند روایتی از 28 ماه نخست وزیری دولت ملی محمد مصدق و روزگار ملت ایران در آن زمان است و وقایع ملی شدن صنعت نفت را که با شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار بسته ویژه «عماریار» برای سالروز کودتای 28 مرداد

انتشار بسته ویژه «عماریار» برای سالروز کودتای 28 مرداد