مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-17سياسي

آزادگان سربازان ولایت هستند / اُسرا دُر ایمان را از دست ندادند


آزادگان به عنوان سربازان ولایت باید قدر خود را بدانند زیرا حق تعالی مدال آزادی را به آن ها داده و این افراد به مثابه بهشتیان در دنیا و روی زمین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در آیین تجلیل از آزادگان دفاع مقدس خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد اظهار کرد: یکی از بزرگ ترین جشن های انقلاب اسلامی ورود آزادگان به میهن اسلامی بود که شادی همراه با اشک شوق همراه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی ادامه داد: روز 26 مرداد سال 1369 بالاخره جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده و در دست دشمن اسیر شده بودند را به وطن بازگرداند.

وی با اشاره به روحیه آزادگی رزمندگان دفاع مقدس، افزود: یکی از ویژگی های ذاتی انسان که خدا این لطف بزرگ را در وجود او قرار داده و پس گرفتنی نیست، آزادگی او است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه امیرالمؤمنین (ع) در نهج البلاغه اشاره های مهمی به آزادگی دارند، گفت: انسان های مؤمن همیشه در دین خود آزادی و آزادگی را حفظ می کنند و رزمندگان مؤمن ما در دفاع مقدس آزادگی را به منصه ظهور رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان سربازان ولایت هستند / اُسرا دُر ایمان را از دست ندادند

آزادگان سربازان ولایت هستند / اُسرا دُر ایمان را از دست ندادند