مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-17سياسي

وضعیت شهرستان های زنجان از لحاظ کرونا چگونه است؟


تعداد بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان های ابهر، خرم دره و خدابنده رو به کاهش است و شاهد وضعیت نسبتا ثابتی در این شهرستان ها هستیم که نیازمند تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده عموم مردم از ماسک است.

- ایسنا/زنجان تعداد بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان های ابهر، خرم دره و خدابنده رو به کاهش است و شاهد وضعیت نسبتا ثابتی در این شهرستان ها هستیم که نیازمند تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده عموم مردم از ماسک است.

وجیه الله نوروزی روز گذشته (26 مردادماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ 31 تیر سال جاری 132 بیمار کرونایی در بیمارستان های ابهر بستری بودند ولی در حال حاضر به 50 نفر رسیده است.

فرماندار ابهر در رابطه با میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت و بانک های شهرستان ابهر، افزود: 14 مورد دفتر پیشخوان دولت در این شهرستان وجود دارد که تنها 5 مورد آن بیش از 80 الی 94 درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند؛ همچنین 52 شعبه بانکی در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد تنها یک شعبه 100 درصد، 5 شعبه بیش از 90 درصد، 33 شعبه نیز بالای 80 الی 90 درصد و یک شعبه زیر 65 درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شهرستان های زنجان از لحاظ کرونا چگونه است؟

وضعیت شهرستان های زنجان از لحاظ کرونا چگونه است؟