مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-17اقتصادي

سهم 70 درصدی بخش داخلی در طرح نگهداشت و افزایش تولید


سهم ساخت داخل در اجرای این قراردادهای طرح نگهداشت و افزایش تولید تاکنون بیش از 70 درصد است و این سهم در پایان اجرای همه بسته ها، - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: سهم ساخت داخل در اجرای این قراردادهای طرح نگهداشت و افزایش تولید تاکنون بیش از 70 درصد است و این سهم در پایان اجرای همه بسته ها، به بیش از 80 درصد می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، مسعود کرباسیان امروز (دوشنبه، 27 مردادماه) در آیین امضای 13 قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت گفت: تاکنون تکلیف 23 قرارداد این طرح مشخص شده و 10 قرارداد باقیمانده طرح نیز تا پایان سال امضا می شود.

وی گفت: وزیر نفت در سال 95 پیشنهاد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت را مطرح کرد و پیگیری آن در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار گرفت و شورای اقتصاد در سال 97 این طرح را با ارزش 6.

2 میلیارد دلار تصویب کرد.

تسهیل ایفای مسئولیت های اجتماعی با ابلاغ وزیر نفت کرباسیان با بیان اینکه این طرح در قالب 33 پروژه دنبال می شود، افزود: اهمیت طرح به دلیل نگاه به داخل بوده است، زیرا این طرح در زمان برجام با نگاه به توانمندی های داخلی تدوین شد.

در این طرح تاکنون کارهای خوبی انجام شده و لازم است جایی خارج از نفت، این فعالیت ها را مستندسازی کند که چگونه در این شرایط چنین فعالیت هایی به مرحله عمل درآمده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 70 درصدی بخش داخلی در طرح نگهداشت و افزایش تولید

سهم 70 درصدی بخش داخلی در طرح نگهداشت و افزایش تولید