مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-17سياسي

نیاز به علوم انسانی در گذر از بحران کرونا/ تقویت شبکه نخبگان علوم انسانی


مهمترین راهکار برای حفظ استقلال دانشگاه ها و مراکز علمی به ویژه در شرایط خطیر زمان حاضر تقویت شبکه نخبگان علوم انسانی و گسترش تعاملات علمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی امروز دوشنبه 27 مرداد با حضور ستاری معاون علمی رییس جمهور و غلامی وزیرعلوم به صورت مجازی برگزار شد.

غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست اظهار داشت: این جشنواره فرصتی است تا از عالمان و اساتید کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آوریم.

حوزه تخصصی علوم انسانی در جشنواره فارابی ایجاب می کند تا ما در همه زمینه های متعلق به علوم انسانی به شناخت و معرفی اساتید و محققین همت بگماریم و این توفیقی است که در این 11 دوره برگزاری جشنواره فارابی نصیب ما و همکاران ما شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی و حمایت از تداوم برگزاری رویدادی با نام جشنواره بین المللی فارابی برای تحقق هدف های مهمی چون شناسایی و تقدیر از پژوهشگران برتر حوزه علوم انسانی، ترغیب، تشویق و هدایت استعدادهای جوان به تحصیل و تحقیق بوده است.

همچنین از جمله اهداف این جشنواره تبیین کارکرد و نقش موثر حوزه علوم انسانی در فرآیند سیاستگذاری ملی و شناخت مسائل و نیازهای جامعه ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به علوم انسانی در گذر از بحران کرونا/ تقویت شبکه نخبگان علوم انسانی

نیاز به علوم انسانی در گذر از بحران کرونا/ تقویت شبکه نخبگان علوم انسانی