مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-17حوادث

2 کشته در حادثه آتش سوزی تانکر حامل سوخت در منطقه آزاد چابهار


مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: آتش‌سوزی یک دستگاه تریلر حامل سوخت در 4 کیلومتری مسیر گیت شمالی به سمت فرودگاه بین‌المللی کنارک توسط آتش‌نشانی و گروه‌های امداد و نجات مهار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، اقبال صادقی افزود: این آتش‌سوزی به مرکز شماره دو آتش‌نشانی سازمان مستقر در پیکره صنعتی منطقه اعلام شده که ماشین‌های امداد و نجات شامل سه دستگاه خودروی سنگین عملیات اطفاءحریق، یک دستگاه پشتیبان سنگین، یک دستگاه پیشرو و یک دستگاه امداد و نجات از دو ایستگاه منطقه آزاد چابهار اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این تانکر ماده اشتعال‌زا بنزین حمل می‌کرده حجم آتش بالا بوده که در این عملیات 40 هزار لیتر آب و 1500 لیتر فوم برای اطفاءحریق مصرف شده است.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: در این حادثه متأسفانه دو نفر از هموطنان شامل راننده و کمک راننده فوت کرده‌اند.

وی بیان کرد: در این عملیات که به مدت چهار ساعت به طول انجامید، 15 نفر از پرسنل آتش‌نشانی منطقه آزاد چابهار و 5 نفر آتش نشان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته در حادثه آتش سوزی تانکر حامل سوخت در منطقه آزاد چابهار

2 کشته در حادثه آتش سوزی تانکر حامل سوخت در منطقه آزاد چابهار