مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-17ورزشي

فوتبالیست های قم بعد از 3 سال در جام خلیج فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آخرین حضور فوتبال قم در لیگ برتر باشگاه های کشور به فصل 96 – 1395 فوتبال ایران باز می گردد که تیم صبا در آن به میدان رفت و در پایان فصل به دلیل کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته اول سقوط کرد، اما حالا بعد از سه سال از سقوط صبا، فوتبالیست های قمی بار دیگر به لیگ برتر بازگشتند.

در آخرین فصلی که تیم بزرگسالان صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور حاضر بود، یک بازیکن ریزنقش و یک هافبک بازی ساز به نام سیدمهدی حسینی به عنوان یکی از استعدادها و نخبه های فوتبال قم در ترکیب این تیم حضور داشت، بازیکنی که در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول ایران عضو تیم آلومینیوم سازی اراک بود و همراه با این تیم لیگ برتری شد.

همچنین امیرحسین رنگرز جدّی دیگر فوتبالیست قمی است که در آن زمان عضو تیم جوانان و امید صبای قم در لیگ برتر فوتبال ایران بود و این بازیکن نیز همراه با سیدمهدی حسینی امسال در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور یکی از ستون های محکم خط دفاعی نماینده اراک بود و با این تیم به لیگ برتر آمد.

حسینی در خط میانی و امیرحسین رنگرز جدّی در خط دفاعی تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک از مهره های تاثیرگذار این تیم در جمع شاگردان رسول خطیبی بودند و مزد بازی های خوب خود را با کسب مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبالیست های قم بعد از 3 سال در جام خلیج فارس

فوتبالیست های قم بعد از 3 سال در جام خلیج فارس