مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-17سياسي

تمرکز کمیسیون های تخصصی بر اولویتهای نظارتی و تقنینی و رویکرد برنامه محور


در ششمین جلسه شورای هماهنگی هیأت رییسه و رؤسای کمیسیونها تمرکز کمیسیون های تخصصی بر اولویتهای نظارتی و تقنینی و رویکرد برنامه محور مورد بررسی و تاکید گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در ششمین جلسه شورای هماهنگی هیأت رییسه و رؤسای کمیسیون های تخصصی مجلس که به ریاست محمدباقرقالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و به صورت هفتگی (دوشنبه ها، 6 تا 8 صبح) برگزار می شود ودر جلسه صبح امروز دوشنبه 27 مردادماه ، اولویتهای پیشنهادی دو کمیسیون صنایع و معادن و شوراها و امروز داخلی و پیشنهادات مرکز پژوهشها در این دو حوزه مورد بحث و گفتگوی اعضای جلسه قرار گرفت.

در اولویتهای کمیسیون صنایع، موضوع زنجیره تولید و تامین غذا و دارو، تسهیل فضای کسب و کار، استقرار نظامات جامع (مانند نظام صدور مجوزات، نظام تشویق و .

)، تکمیل زیرساخت شبکه ملی اطلاعات و تدوین اولویت های صنعتی کشور به عنوان موضوعات محوری طرح و مورد تاکید قرار گرفت.

  در بررسی اولویتهای کمیسیون شوراها، اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تدوین قانون مدیریت جامع شهر و روستا، اصلاح قانون نظام وظیفه و نظارت و هدایت طرحهای آمایش استانی به سمت اولویتهای اقتصادی و عمرانی شهرها و روستاها و توجه به دو سطح محلی و ملی در فرایند قانون گذاری، مورد توجه و تاکید حاضران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز کمیسیون های تخصصی بر اولویتهای نظارتی و تقنینی و رویکرد برنامه محور

تمرکز کمیسیون های تخصصی بر اولویتهای نظارتی و تقنینی و رویکرد برنامه محور