مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-17پزشكي

دانشجویانی که در خارج تحصیل می کنند همانجا بمانند/اجازه قانونی انتقال نداریم


قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه دانشجویان علوم پزشکی که در دانشگاه های خارجی تحصیل می کنند، همانجا بمانند، گفت: شرایط و اجازه قانونی انتقال این دانشجویان به دانشگاه های داخلی را نداریم.

- قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه دانشجویان علوم پزشکی که در دانشگاه های خارجی تحصیل می کنند، همانجا بمانند، گفت: شرایط و اجازه قانونی انتقال این دانشجویان به دانشگاه های داخلی را نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید اکبری ضمن بیان این مطلب در خصوص شاخص های آیین نامه اعلام قبولی برخی از دستیاران دارای شرایط خاص به عنوان قبول شدگان آزمون گواهینامه، بدون شرکت در این آزمون، و زمان ابلاغ این آیین نامه، گفت: آیین نامه در حال گذراندن مراحل نهایی خود است تا پس از جمع بندی به تصویب نهایی رسیده و به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شود.

وی با اشاره به برخی شاخص های دیده شده در این آیین نامه جهت پذیرش دستیاران در آزمون گواهی نامه بدون شرکت در آزمون، گفت: آن چه که در این زمینه مهم است نمرات به دست آمده در آزمون های ارتقاء سال های قبل بوده و در این خصوص تعداد دفعاتی که این دسته از دانشجویان در سال های قبل در آزمون ارتقاء شرکت کرده و رد نشده اند، حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویانی که در خارج تحصیل می کنند همانجا بمانند/اجازه قانونی انتقال نداریم

دانشجویانی که در خارج تحصیل می کنند همانجا بمانند/اجازه قانونی انتقال نداریم