مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-17اقتصادي

پاسخ مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان به سوالات مخاطبین فارس


اخلاق محمدیان، مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، به سوالات مخاطبان خبرگزاری در رابطه با مشکلات شرکت های شهرک صنعتی پاسخ داد.

- اخلاق محمدیان، مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در پاسخ به برخی سوالات مخاطبان خبرگزاری و مشکلات شرکت های شهرک صنعتی اظهار کرد: تمام پروژه های عمرانی اجرا شده در شهرک ها و نواحی بر اساس نیاز شهرک ها بوده و از آنجایی که وظیفه شرکت آماده نمودن زیرساخت هاست و با توجه به اینکه تقاضای سرمایه گذاری قابل پیش بینی نیست وظیفه داریم زیرساخت درون شهرک ها همیشه آماده پاسخگویی به سرمایه گذران باشد.

اعتبارات شهرک مدیرعامل شهرک های صنعتی در رابطه با اعتبارات عمرانی استانی تخصیص یافته به شهرک ها عنوان کرد: این اعتبارات در شوراهای برنامه ریزی شهرستان ها مصوب می شوند و جابه جایی اعتبارات به شهرستانهای دیگر امکان پذیر نیست.

وی افزود: مگر اینکه اعلام نماییم نیاز به اعتبار نداشته و یا امکان جذب اعتبار وجود ندارد تا به دستگاه اجرایی دیگر در همان شهرستان و یا به پروژه دیگر در همان شهرک اختصاص داده شود.

زیرساخت شهرک متناسب با نیازهای کلان محمدیان در خصوص شهرک بندر امام بیان کرد: در سه سال گذشت پروژه های ایستگاه گاز و شبکه داخلی گاز، شبکه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان به سوالات مخاطبین فارس

پاسخ مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان به سوالات مخاطبین فارس