مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-17فرهنگي

پروانه ساخت «طناب کشی» باطل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیژن میرباقری کارگردان سینما، با اشاره به فعالیت های خود در سینما گفت: در حال حاضر هیچ پروژه ای در دست ندارم البته مدت ها پیش پروانه ساخت فیلم سینمایی طناب کشی صادر شده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستم سرمایه .

- بیژن میرباقری از باطل شدن پروانه ساخت طناب کشی به دلیل طول کشیدن زمان برای آغاز پیش تولید خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیژن میرباقری کارگردان سینما، با اشاره به فعالیت های خود در سینما گفت: در حال حاضر هیچ پروژه ای در دست ندارم البته مدت ها پیش پروانه ساخت فیلم سینمایی طناب کشی صادر شده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستم سرمایه گذار مناسبی برای این پروژه پیدا کنم به همین دلیل پروانه ساخت این فیلم باطل شد.

وی بیان کرد: البته تلاش می کنم که بتوانم پروانه ساخت این فیلمنامه را برای تولید دوباره احیا کنم، اما همچنان شرایط برای سرمایه گذاری سخت است.

این کارگردان توضیح داد: آنچه که مشخص است سینمای ایران تا آخر سال جاری تعطیل است، هرچند برخی از فیلم ها در حال تولید هستند، اما بسیاری از سرمایه گذاران مانند سال های قبل روی ساخت فیلم ها سرمایه گذاری نمی کنند و همین مساله تولید را دچار مشکل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه ساخت «طناب کشی» باطل شد

پروانه ساخت «طناب کشی» باطل شد