مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-17اقتصادي

پیش بینی اجرای بیش از 7 پروژه در روستاهای خرمشهر در هفته دولت


طبق برنامه ریزی های انجام شده در هفته دولت امسال، بیش از هفت پروژه در روستاهای بخش مرکزی خرمشهر کلنگ زنی و بهره برداری می شود.

- عباس پورمند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای هفته دولت سه پروژه در شهرستان خرمشهر کلنگ زنی می شود و چهار پروژه به بهره برداری می رسد که شامل بهسازی خیابان ها، معابر و شبکه دفع آب های خانگی است.

وی به برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در طول سال 99 نیز اشاره کرد و گفت: برای امسال پروژه های مختلفی در حوزه احداث زیرساخت که عمدتاً بهسازی معابر بوده است، تعریف شد که از جمله این پروژه ها که در نیمه نخست امسال اجرایی می شود، می توان به زیرسازی و آسفالت روستاهای سبعه، بدریه، مقامسیه و حفار شرقی اشاره کرد که کار در برخی از روستاها پایان یافته و در روستاهایی مثل سبعه پروژه در حال اجراست.

بخشدار بخش مرکزی خرمشهر از رشد 30 درصدی پروژه های عمرانی در بخش مرکزی خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: میزان اجرای پروژه های عمرانی در روستاهای بخش مرکزی خرمشهر در مقایسه با دو سال گذشته رشدی 30 تا 40 درصدی داشته است.

وی پروژه های اجرا شده را در سال گذشته یادآور شد و گفت: در سال 98 پروژه با اعتباری معادل 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاران انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اجرای بیش از 7 پروژه در روستاهای خرمشهر در هفته دولت

پیش بینی اجرای بیش از 7 پروژه در روستاهای خرمشهر در هفته دولت