مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-16اجتماعي

دشت کاشان یک هفته با دمای 38 درجه


بعد از کاهش دما در روز شنبه، بر اساس تفسیر نقشه های هواشناسی دشت کاشان با دمای ثابت 38 درجه شاهد جوی پایدار تا روز جمعه خواهد بود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: بعد از کاهش دما در روز شنبه، بر اساس تفسیر نقشه های هواشناسی دشت کاشان با دمای ثابت 38 درجه شاهد جوی پایدار تا روز جمعه خواهد بود.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از کاهش دما در روز شنبه، بر اساس تفسیر نقشه های هواشناسی دشت کاشان با دمای ثابت 38 درجه شاهد جوی پایدار تا روز جمعه خواهد بود، پدیده غالب جوی به صورت وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر پیش بینی می شود که در روز سه شنبه وزش باد نسبتاً شدید را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بر اساس نقشه های هواشناسی با وجود ثابت ماندن دمای هوا در مناطق دشت کاشان، اما دمای حداقل در مناطق کوهستانی بین سه تا پنج درجه کمتر پیش بینی شده است.

رییس اداره هواشناسی کاشان در مورد ورزش در هوای گرم، تصریح کرد: با توجه به دمای هوا به ورزشکاران سفارش می شود که زمان مناسبی را برای ورزش انتخاب کرده و در زمان ورزش برای تأمین مایعات بدن، آب کافی مصرف کنند و در صورت امکان، فضای سایه یا جای خنک برای فعالیت بدنی بهتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت کاشان یک هفته با دمای 38 درجه

دشت کاشان یک هفته با دمای 38 درجه