مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 03:002020-08-16سياسي

پنج سال اسارت در خفا/ تفکر شهدا را احیا کنیم


یک رزمنده و آزاده دفاع مقدس با اشاره به این که احیای تفکر شهدا رسالت ما در برابر خونشان است، گفت: پنج سال اسارت را بدون این که خانواده از من خبری داشته باشند پشت سر گذاشتیم که بتوانیم خون شهدا را پاس بداریم.

- ایسنا/لرستان یک رزمنده و آزاده دفاع مقدس با اشاره به این که احیای تفکر شهدا رسالت ما در برابر خونشان است، گفت: پنج سال اسارت را بدون این که خانواده از من خبری داشته باشند پشت سر گذاشتیم که بتوانیم خون شهدا را پاس بداریم.

حاج سعید بهاروند اعزامی از بچه های کمیته انقلاب اسلامی در سال 1365 وارد جبهه های جنگ شده و در عملیات بیت المقدس 7 در منطقه شلمچه به اسارت درآمد.

این آزاده در گفت وگو با ایسنا با بیان این که حدوداً سه هزار اسیر بودیم که همه مفقودالاثر و بدون اطلاع صلیب سرخ در اردوگاه عراق نگهداری می شدیم و هیچ نهادی از وجود ما اطلاع نداشت، اظهار کرد: نه ایرانیان و نه خانواده هایمان و نه صلیب سرخ شاید یکی از دلایل عدم اطلاع رسانی عراق در خصوص تعداد و نام اسرا این بود که می خواست در مواقع اضطراری از ایران امتیاز بگیرد.

وی ادامه داد: در جریان عملیات بیت المقدس 7 بود تا 10 کیلومتری مناطقی که در محاصره دشمن بود جلو رفتیم و به لطف خداوند توانستیم محدوده ای از مناطق محاصره شده را در دست بگیریم، باید برای تثبیت و نگهداری منطقه منتظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج سال اسارت در خفا/ تفکر شهدا را احیا کنیم

پنج سال اسارت در خفا/ تفکر شهدا را احیا کنیم