مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 02:502020-08-16اقتصادي

ثبت سه اختراع ظرف دو ماه/اختراعاتی جهت جلوگیری از مصرف بی رویه برق


سال گذشته ظرف دو ماه سه اختراع را ثبت کرده و چند اختراع دیگر نیز در دست انجا دارم.

- ایسنا/لرستان یک مخترع جوان لرستانی گفت: سال گذشته ظرف دو ماه سه اختراع را ثبت کرده و چند اختراع دیگر نیز در دست انجا دارم.

هاجر باقری طولابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که تاکنون چهار اختراع را به ثبت رسانده و سه اختراع در دست بررسی دارد، اظهار کرد: سال گذشته با ثبت سه اختراع ظرف دو ماه رکورد زدیم که یکی از این اختراعات اتوی گازی است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات شبکه برق تلفات بالای آن است و برخی وسایل برقی مانند اتو، هیتر و سشوار المنت هایی دارند که انرژی الکتریکی را به حرارت تبدیل می کنند؛ بنابراین وسایل پرتلفاتی هستند و در صدر مصرف کننده های انرژی الکتریکی قرار دارند، به ویژه زمانی که در پیک بالا وارد شبکه می شوند، دردسرهای زیادی را ایجاد می کنند و به همین دلیل است که تبلیغات زیادی انجام می شود تا مردم وسایل پرمصرف مانند اتو و سشوار را حداقل در زمان پیک مصرف استفاده نکنند تا از دردسرهای ناشی از آن جلوگیری شود.

طولابی با بیان این که همین مشکل باعث شکل گرفتن ایده اتوی گازی شد و شروع به ساخت آن کرده و در نهایت این اختراع را ثبت کردیم، عنوان کرد: خاصیت اتوی ساخته شده این است که به جای انرژی الکتریکی انرژی خود را با مصرف بسیار اندک از گاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سه اختراع ظرف دو ماه/اختراعاتی جهت جلوگیری از مصرف بی رویه برق

ثبت سه اختراع ظرف دو ماه/اختراعاتی جهت جلوگیری از مصرف بی رویه برق