مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-16اجتماعي

نام نویسی رانندگان متقاضی سرویس مدارس بندرعباس آغاز شد


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: فرآیند ثبت نام از رانندگان متقاضی سرویس مدرسه از 25 مرداد شروع و تا دوم شهریور ادامه دارد.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: فرآیند ثبت نام از رانندگان متقاضی سرویس مدرسه از 25 مرداد شروع و تا دوم شهریور ادامه دارد.

حسین اخلاقی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مراحل ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت به عنوان سرویس مدرسه، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید بنا به گفته مسئولان آموزش و پرورش از 15 شهریور آغاز خواهد شد، در صورت فعالیت مدارس، اگر خانواده ها نیاز به سرویس داشته باشند، این سازمان آمادگی دارد، تا نسبت به ارائه سرویس اقدام نماید.

وی بیان کرد: ثبت نام در سامانه سپند از سال گذشته به صورت سراسری در کشور اجرا شد؛ امسال هم در گام اول 10 شرکت پیمانکاری ثبت نام کردند، که در این سامانه و سازمان ثبت و تایید شدند.

اخلاقی افزود: در حال حاضر در بحث ثبت نام از رانندگان قرار داریم که از روز شنبه 25 مردادماه سال جاری ثبت نام آنها آغاز شده و تا دوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس ادامه داد: رانندگانی که در سال گذشته در سامانه سپند ثبت نام داشته اند و سهمیه سوخت هم دریافت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی رانندگان متقاضی سرویس مدارس بندرعباس آغاز شد

نام نویسی رانندگان متقاضی سرویس مدارس بندرعباس آغاز شد