مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 02:302020-08-16سياسي

آزادگان و ایثارگران، سمبل پایمردی و مقاومت هستند


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که همه وظیفه داریم از فرهنگ ایثار و مقاومت پاسداری کنیم، گفت: بهترین و موثرترین افراد در این راستا خود آزادگان و ایثارگران هستند، - چرا که سمبل پایمردی و مقاومت بوده و سخنانشان هم راحت تر پذیرفته می شود.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار صمیمی با آزادگان شاغل و بازنشسته استانداری آذربایجان شرقی و فرمانداری های تابعه، اظهار کرد: قدردان تمام عزیزانی هستیم که استقلال، امنیت و آرامش امروز کشور مدیون زحمات و ایثارگری آن ها است.

وی با بیان این که آزادگی و وارستگی بزرگترین افتخاری است که نصیب انسان می شود، افزود: ایثارگران و آزادگان با خدا معامله کرده اند و نیازی به قدردانی ما ندارند؛ اما این وظیفه ماست که از این عزیزان که با جان خود به کشور خدمت کرده اند قدرشناسی کنیم.

وی با بیان این که درد و رنج جانبازان و آزادگان قابل درک نیست، افزود: بسیاری از مردم ما در این ایام کرونا که مجبور به ماندن در خانه بودند، گوشه ای از رنج اسارت و جانبازی این عزیزان را به چشم دیدند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه اظهار کرد: امروز اگر بعد از 40 سال از انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با همه توان خود نتوانسته صدمه جبران ناپذیری به جمهوری اسلامی وارد کند، به خاطر درسی است که ملت ما از دفاع مقدس فراگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان و ایثارگران، سمبل پایمردی و مقاومت هستند

آزادگان و ایثارگران، سمبل پایمردی و مقاومت هستند