مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 02:252020-08-16سياسي

ضرورت تقویت پایانه های مرزی آذربایجان غربی برای ایجاد اشتغال پایدار


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار ضرورت دارد پایانه های مرزی آذربایجان غربی بیش از پیش تقویت شوند.

- وحید جلال زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در همه جای دنیا وجود مرز یک مزیت اقتصادی محسوب می شود و مرز مکانی برای مبادله واردات، صادرات و ترانزیت است که از نظر اقتصادی مزیت مناطق درون سرزمین ها و کشورها است و تقویت پایانه های مرزی موجب تقویت اشتغال پایدار در مناطق روستای و شهری می شود.

وی افزود: آذربایجان غربی به دلیل همجوار بودن و مرز مشترک با کشور ترکیه و عراق دارای مزیت اقتصادی فراوانی است اما در سال های گذشته به دلیل ناامن بودن مرزهای این کشورها، استان آذربایجان غربی نتوانسته به طور تمام و کمال از این مزیت استفاده بهینه ببرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای بهبود اوضاع مرزها لازم است که پایانه های مرزی تقویت و آباد شود تا شاهد اشتغال پایدار در روستاها و شهرها باشیم.

جلال زاده یاد آور شد: طی روزهای آینده بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افتتاح پایانه مسافربری مرز سرو خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه جاده سرو دچار مشکلاتی است، اذعان کرد: در حال حاضر جاده سرو دچار چالش های حمل و نقل است که باید همواره این چالش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت پایانه های مرزی آذربایجان غربی برای ایجاد اشتغال پایدار

ضرورت تقویت پایانه های مرزی آذربایجان غربی برای ایجاد اشتغال پایدار