مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 01:352020-08-16سياسي

اهل تسنن خراسان شمالی ارادتمند سالار شهیدان است / وهابیت دروغ پراکنی می کند


علمای اهل تسنن خراسان شمالی اذعان دارند که امام حسین جایگاه والایی در نگاه آنان دارد و حتی مراسم های ویژه ای برای شهادت سید و سالار شهیدان برگزار می کنند که برخلاف دروغ پراکنی شبکه های وهابیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد امام حسین (ع) متعلق به تمامی مسلمانان جهان است و در طول علاوه تاریخ بر شیعیان، احادیث زیادی از بزرگان و علمای اهل سنت در ارادت و عشق به امام حسین (ع) روایت شده است و اهل سنت به سالار شهیدان افتخار کرده و عاشورا را بزرگ می دانند.

برادران اهل تسنن، هرگونه جشنی در محرم الحرام را رد می کنند و شهادت امام حسین (ع) را یکی از متأثرترین و دلسوزترین حوادث و وقایع بزرگ تاریخی در جهان اسلامی برمی شمارند.

در ادامه گفت وگوهایی با بزرگان و علمای اهل سنت خراسان شمالی در خصوص شهادت امام حسین و واقعه کربلا  و محبت به اهل بیت انجام دادیم.

شبکه های وهابیت به دنبال اختلاف افکنی میان اهل تسنن و شیعیان هستند عبدالله آخوند خوش نظر در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: از نشانه های محبت اهل تسنن به اهل بیت همین بس است که در نمازهایشان صلوات می فرستند و این نهایت محبت اهل سنت به اهل بیت را می رساند.

وی ادامه داد: از دیگر محبت های اهل سنت به امام حسین این است که در کتاب های حوزوی به نام کتاب شهید کربلا، رشادت های امام حسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل تسنن خراسان شمالی ارادتمند سالار شهیدان است / وهابیت دروغ پراکنی می کند

اهل تسنن خراسان شمالی ارادتمند سالار شهیدان است / وهابیت دروغ پراکنی می کند