مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 14:202020-08-16اقتصادي

سهام عدالت اموات کی و چطور واگذار می شود؟


مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار اظهار داشت: باید خواسته ورثه از طریق سازمان خصوصی سازی به قوه قضاییه و بعد به شرکت سپرده گذاری مرکزی منتقل شود.

- جی پلاس، محمدجواد فرهانیان درباره تعیین تکلیف واگذاری سهام عدالت اموات اظهار داشت: بیش از دو میلیون و 500 هزار دارنده سهام عدالت در ده سال گذشته فوت شده اند و واگذاری حتما باید به طور مکانیزه و الکترونیکی انجام شود.

وی ادامه داد: حتما با ورثه این سهام داران در تماس خواهیم بود اما برای واگذاری سهام عدالت فوت شدگان باید یک پروسه اداری و قانونی طی شود.

می خواهیم تمام این پروسه از دستور دادگاه گرفته تا تخصیص مجدد دارایی توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی مکانیزه و الکترونیکی شود.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره جزییات نحوه واگذاری سهام عدالت فوت شدگان گفت: باید خواسته ورثه از طریق سازمان خصوصی سازی به قوه قضاییه و بعد به شرکت سپرده گذاری مرکزی منتقل شود.

برای این اقدامات در حال تهیه زیرساخت ها و بسترسازی هستیم چرا که سامانه های موجود در شرکت سپرده گذاری به سامانه های قوه قضاییه، دادگاه و سازمان خصوصی سازی ارتباط پیدا کند.

وی با بیان اینکه به همین دلیل این اقدام زمان بر بوده و ما تلاش کردیم تا پایان تابستان امکان واگذاری سهام عدالت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت اموات کی و چطور واگذار می شود؟

سهام عدالت اموات کی و چطور واگذار می شود؟