مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 13:402020-08-16سياسي

مسئولان باید زمینه ازدواج آسان را در میان جوانان فراهم کنند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: همه مردم و مسئولان باید زمینه ازدواج آسان را در میان جوانان فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصر یکشنبه در مراسم اهدای 500 جهیزیه در ارومیه به اهمیت نقش مردم و مسئولان در ایجاد زمینه های ازدواج اشاره کرده و افزود: همه مردم و مسئولان باید زمینه ازدواج آسان را در میان جوانان فراهم کنند چرا که ازدواج جوانان در کنار نزول رحمت الهی مانع از گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مباحث و مشکلات امروز کشور که مطالبه جدی مقام معظم رهبری نیز محسوب می شود موضوع تکثیر جمعیت است، ادامه داد: کمک به ایجاد زمینه های آسان ازدواج در کشور یکی از اقدامات با ارزش ستاد اجرایی در کشور است که امیدواریم با تداوم این اقدامات شاهد افزایش روند رشد جمعیتی در کشور باشیم.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به همدلی و کمک های مومنانه نهادهای خیریه در ایام کرونا اضافه کرد: مسئولان اجرایی نهادهای انقلابی به خوبی توانسته اند وظایف خود را در رسیدگی به محرومین و مستضعفین انجام دهند.

امام جمعه ارومیه افزود: فرهنگ سازی و آگاه سازی خانواده ها با آثار مثبت افزایش جمعیت زمینه ساز رشد جمعیت در کشور و در استان به شمار می رود در راستای افزایش جمعیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید زمینه ازدواج آسان را در میان جوانان فراهم کنند

مسئولان باید زمینه ازدواج آسان را در میان جوانان فراهم کنند