مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 13:302020-08-16سياسي

ضرورت توجه جدی مسوولان نسبت به ازدواج جوانان


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: همه مردم و مسئولین باید زمینه ازدواج آسان را در میان جوانان فراهم کنند چرا که ازدواج جوانان در کنار نزول رحمت الهی مانع از گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، در آیین اهدای 500 جهیزیه که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از بابرکت ترین یادگارهای بنیان گذار انقلاب اسلامی است که در سال های اخیر مایه خیر و برکت بوده است و تدابیر حکیمانه امام راحل در تأسیس نهادهای انقلابی در بدو پیروزی انقلاب مایه رشد و بالندگی کشور شده است.

وی به اقدامات بی نظیر این ستاد اشاره کرده و گفت : ستاد اجرایی فرمان امام در مباحث مختلف کارهای بسیار بزرگی انجام داده است که در نوع خود بی نظیر می باشد و امیدواریم این مسیر تداوم داشته باشد.

امام جمعه ارومیه، ضمن قدردانی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان غربی و کشور در ایام مبارزه با ویروس ستودنی است و مسئولین اجرایی این نهاد انقلابی به خوبی توانسته اند وظایف خود را در رسیدگی به محرومین و مستضعفین ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه جدی مسوولان نسبت به ازدواج جوانان

ضرورت توجه جدی مسوولان نسبت به ازدواج جوانان