مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 12:402020-08-16فرهنگي

سینما پردیس سنندج مجهزترین و پیشرفته ترین سینمای غرب کشور است


رییس حوزه هنری استان کردستان، با اشاره به اینکه سینما پردیس سنندج مجهزترین و پیشرفته ترین سینمای غرب کشور است، گفت: چهار سالن به سینما پردیس طی این مدت اضافه شده و در ایام هفته وحدت ازآن رو نمایی می شود.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری استان کردستان، با اشاره به اینکه سینما پردیس سنندج مجهزترین و پیشرفته ترین سینمای غرب کشور است، گفت: چهار سالن به سینما پردیس طی این مدت اضافه شده و در ایام هفته وحدت ازآن رو نمایی می شود.

امین مرادی امروز(26مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه فرهنگ زیربنای توسعه است، اظهار کرد: رشد اقتصادی بدون فرهنگ نه ممکن است نه مفید، چراکه توجه به فرهنگ به معنی کاهش آسیب های اجتماعی و کاهش هزینه های قضایی است.

وی با اشاره به اینکه کاهش آسیب اجتماعی در دوران پساکرونا بسیار مهم است، افزود: همان طور که دانشمندان و پزشکان برای واکسن کرونا تلاش می کنند باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برنامه های فرهنگی از هم اکنون راه اندازی شود چراکه دوران پساکرونا موجب برهم ریختگی برخی از خانواده ها می شود.

رییس حوزه هنری استان کردستان، بیان کرد: وجود پیوست فرهنگی برای تمام پروژه های اجتماعی، عمرانی، اقتصادی و غیره بسیار مهم است، اگر پیوست فرهنگی نباشد تبعات منفی فرهنگی در جامعه پیش خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما پردیس سنندج مجهزترین و پیشرفته ترین سینمای غرب کشور است

سینما پردیس سنندج مجهزترین و پیشرفته ترین سینمای غرب کشور است