مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 12:252020-08-16سياسي

مراسم تقدیر از آزادگان دفاع مقدس در کیش برگزار شد


مراسم تکریم از آزادگان هشت سال دفاع مقدس با حضور تعدادی از آزادگان سر افراز در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم که با حضور برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و امام جمعه کیش برگزار شد ضمن گرامی داشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن ایران اسلامی، بر اهمیت نقش راهبردی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی با هدف هدایت جریان آزادگان در عراق اشاره داشت و گفت: خدماتی که ابوترابی در دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ دفاع، ایثارگری و آزادگی انجام دادند بر هیچ کس پوشیده نیست و ایشان در جبهه دفاع مقدس، اسارت و آزادگی، همیشه یاور و مدافع رزمندگان و آزادگان بودند.

سعید پورعلی بابیان این که نقش ایثارگری و آزادگی با دو مفهوم جنگ تحمیلی و دفاع مقدس آغاز شده است اظهار داشت: در زمانی که ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سوی استقرار در حال حرکت بود این جنگ بر این ایران تحمیل شد.

وی در ادامه با اشاره به این که ایران در دوره معاصر آغاز کننده هیچ جنگی نبود افزود: هر تهاجم و جنگی که شکل ناجوانمردانه و تحمیلی داشته باشد دفاعی را هم به دنبال خواهد داشت و اطلاق نام مقدس به هشت سال دفاع رزمندگان در جنگ تحمیلی به خاطر انگیزه های حضور آنان در عرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تقدیر از آزادگان دفاع مقدس در کیش برگزار شد

مراسم تقدیر از آزادگان دفاع مقدس در کیش برگزار شد