مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 12:252020-08-16فرهنگي

سلبریتی ها کرونا نمی گیرند!


عباس اسماعیل گل؛ جشن دنیای تصویر یا جشن حافظ هر سال توسط زنده یاد علی معلم مدیرمسئول و سردبیر مجلهٔ سینمایی دنیای تصویر در ایران برگزار می شد.

- شاید یکی از نکات قابل تامل این جشن این بوده که هنرمندان در سخنرانی ها از کادر درمان که این روزها با بیماری کرونا مبارزه می کنند؛ تقدیر کرده اند اما ای کاش سلبریتی های محترم بجای حرف زدن، در عمل هم قدردان جامعه پزشکی باشند.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: عباس اسماعیل گل؛ جشن دنیای تصویر یا جشن حافظ هر سال توسط زنده یاد علی معلم مدیرمسئول و سردبیر مجلهٔ سینمایی دنیای تصویر در ایران برگزار می شد.

اولین دورهٔ این جشن سال 1376 برگزار شد.

هیئت داوران جشن دنیای تصویر، ترکیب نه نفره ای از نویسندگان و منتقدان سینمایی دنیای تصویر هستند و در این جشن کلیه فیلم های سینمایی ایرانی نمایش داده شده در سینماهای کشور و مجموعه های داستانیِ تلویزیونی و ویدئوییِ صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی از ابتدای فروردین تا انتهای اسفند مورد داوری قرار می گیرند و نامزدها از میان این آثار انتخاب می شوند و در نهایت به برگزیدگان این جشن، تندیس حافظ نام دارد، این جشن از چنان جایگاه بالایی نزد اهالی سینما برخوردار است که با درگذشت علی معلم هم چراغ آن خاموش نشد و همسر و فرزند علی معلم راه این منتقد فقید را ادامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی ها کرونا نمی گیرند!

سلبریتی ها کرونا نمی گیرند!