مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-16فرهنگي

پخش 2 سریال و 14 مجلس تعزیه در ایام محرم


اداره کل هنرهای نمایشی رادیو شش اثر جدید را برای ایام محرم تدارک دیده است.

- عکس تزیینی است/ مراسم تعزیه روز اربعین در امامزاده شاه کرم اصفهان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو شش اثر جدید را برای ایام محرم تدارک دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، این شش اثر چهار سریال رادیویی و دو ویژه برنامه است، همچنین منتخبی از نمایشهای پرمخاطب سالهای گذشته نیز برای بازپخش آماده شده است.

حمیدرضا افتخاری ـ مدیر رادیو نمایش ـ درباره رویکرد ویژه این شبکه رادیویی در ایام محرم گفت: امسال با توجه به گسترش بیماری کرونا و محدودیت ها برای برپایی عزای حسینی برنامه ریزی به گونه ای بوده است تا این فرصت برای مخاطب فراهم باشد که با رسانه ملی همراه شود به همین دلیل برنامه ریزی برای محرم امسال متفاوت تر است.

مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو با اشاره به تولید چهار سریال رادیویی گفت: دو سریال بلند برای این ایام تدارک دیده شده است که شامل نمایش قصه واقعه و سریر است.

نمایش قصه واقعه در 28 قسمت 30 دقیقه ای داستان واقعه کربلا را از زبان یکی از اشخاص حاضر در صحرای کربلا بیان می کند، این نمایش به سفارش شبکه رادیویی معارف تولید شده است همچنین سریال سریر که 28 قسمت 15 دقیقه ای است و به سفارش رادیو جوان تولید شده، قصه انتخاب اشعار برای گروه های جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 2 سریال و 14 مجلس تعزیه در ایام محرم

پخش 2 سریال و 14 مجلس تعزیه در ایام محرم