مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-16حوادث

خودکشی نافرجام مرد 35 ساله در هتل میدان فردوسی


سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از نجات مردی خبر داد که قصد داشت با پرتاب خود از پنجره طبقه ششم هتلی در میدان فردوسی خودکشی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوست علی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران گفت: حدود ساعت 09:35 صبح روز گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی، قصد خودکشی جوانی 35 ساله از لبه پنجره طبقه ششم هتل فردوسی به کلانتری 109 بهارستان مخابره شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: با دریافت خبر، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 109 بهارستان به سر تیمی اکیپ عملیات ویژه سرکلانتری هفتم به همراه عوامل آتش‌نشانی و سایر تیم‌های امدادی در محل اعلامی حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که جوان به مدت 6 روز است که در این هتل اقامت دارد و امروز صبح با قفل کردن درب اتاق و شکست شیشه‌های اطراف قصد خودکشی از طبقه ششم هتل دارد.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله شخصا به محل اقامت جوان 35 ساله حاضر شده تا عملیات نجات جوان 35 ساله کنترل و مهار شود که مشخص شد امکان ورود به اتاق این جوان به دلیل قفل بودن درب ورودی و نجات وی وجود ندارد.

سرکلانتر هفتم تهران ادامه داد: تخریب و شکست درب اتاق هتل به دلیل امکان پرتاب کردن جوان ممکن نبود و گام بعدی عملیات پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکشی نافرجام مرد 35 ساله در هتل میدان فردوسی

خودکشی نافرجام مرد 35 ساله در هتل میدان فردوسی