مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 11:502020-08-16دانش

نحوه دفاع از رساله دکتری در دانشگاه آزاد تغییر می کند


از این پس دانشجویان دکتری تخصصی ملزم به ارائه پیش دفاع هستند و پس از تأیید کمیته بررسی کفایت علمی، دانشجویان در واحد محل تحصیل خود از رساله دفاع می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، جواد علمایی در نوزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه بودجه دانشگاه آزاد اسلامی برخلاف دانشگاه های دولتی از طریق شهریه و منابع غیرشهریه ای تأمین می شود، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال افزایش درآمدهای غیرشهریه ای است و این مهم را در تمامی استان ها با توجه به ظرفیت موجود پیگیری می کند.

وی با اشاره به استانی شدن اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و اجرای طرح تعاون استانی، تصریح کرد: به دلیل وجود برخی از موانع در مسیر اخذ مجوز برای رشته هایی که هیأت علمی ندارند، طبق مذاکرات صورت گرفته با وزارت علوم، اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از این پس استانی می شوند.

معاون علوم، مهندسی و کشاوزی دانشگاه آزاد اسلامی به شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها اشاره و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تعطیلی دانشگاه ها با برگزاری آموزش مجازی پیشتاز در زمینه آموزش نوین بوده و با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال تحصیلی جدید، این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه دفاع از رساله دکتری در دانشگاه آزاد تغییر می کند

نحوه دفاع از رساله دکتری در دانشگاه آزاد تغییر می کند