مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-16اقتصادي

ماسک در آستانه ماه محرم بدون محدودیت در جامعه توزیع شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم و فصل زمستان هستیم و باید ماسک بدون محدودیت در سطح جامعه توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر صادقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی با تاکید بر تأمین مواد اولیه تولید ماسک در استان عنوان کرد: باید مشکلات تأمین مواد اولیه تولید ماسک احصا و با نظارت لازم، رفع شود.

وی با بیان اینکه در خصوص تأمین مواد اولیه و تولید ماسک به وضعیت استان های همجوار نیز توجه و تدابیر لازم برای این بخش سنجیده شود، تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار از تولیدکننده تا مصرف کننده حمایت می کند و ایجاد تعادل و رابطه منطقی در بازار، اولویت و هدف ستاد تنظیم بازار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت جذب اعتبارات استانی، گفت: باید این مسئله مورد توجه مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفته و تدابیر لازم در این خصوص سنجیده شود.

صادقی با اشاره به اینکه کیفیت آرد و نان تولیدی آذربایجان غربی مورد توجه مسئولان و دستگاه های مرتبط قرار گیرد، اظهار داشت: باید نان تولیدی با کیفیت مناسب در سطح جامعه توزیع شود زیرا مردم نیز به این امر توجه ویژه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک در آستانه ماه محرم بدون محدودیت در جامعه توزیع شود

ماسک در آستانه ماه محرم بدون محدودیت در جامعه توزیع شود