مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-16بين الملل

دورخیز ترکیه برای جذب میلیونی مسافران/ 50 پرواز توریستی به آنتالیا در یک روز


رییس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می گوید با توجه به اهمیت حفظ آمار گردشگران برای اقتصاد ترکیه، دولت این کشور تمهیدات جدی را برای از سرگیری سفرهای توریستی به این کشور به کار بسته است.

- رییس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می گوید با توجه به اهمیت حفظ آمار گردشگران برای اقتصاد ترکیه، دولت این کشور تمهیدات جدی را برای از سرگیری سفرهای توریستی به این کشور به کار بسته است.

جلال ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ترکیه با هدف برطرف کردن نگرانی ها از شیوع کرونا در سفرهای خارجی، از سازمان جهانی مشاوران فرودگاه های جهان گواهی سلامت جدیدی اخذ کرد و با در نظر گرفتن شرایط سختگیرانه و تضمین اصول بهداشتی، برای فرودگاه استانبول گواهی سلامت اخذ کرد.

به گفته وی، شرایط در سایر فرودگاه های این کشور نیز با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تغییر کرده و با ارائه شرایط جدید، در شهر آنتالیا تنها در یک روز 50 پرواز توریستی انجام شده است.

رییس خانه اقتصاد ایران و ترکیه با اشاره به زیانی که شیوع ویروس کرونا در ماه های گذشته برای اقتصاد ترکیه ایجاد کرده است، بیان کرد: بر اساس آمارهایی که از عملکرد سال گذشته ارائه شده بود، از 153 کشور جهان، توریست به ترکیه می آمد اما امسال تنها آمار ورودی گردشگران از 31 کشور خارجی ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورخیز ترکیه برای جذب میلیونی مسافران/ 50 پرواز توریستی به آنتالیا در یک روز

دورخیز ترکیه برای جذب میلیونی مسافران/ 50 پرواز توریستی به آنتالیا در یک روز