مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-16سياسي

ثبت 3864 موقوفه با نیت محرم در خراسان جنوبی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از وجود سه هزار و 864 موقوفه مرتبط با محرم در استان خبر داد و گفت: امسال با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا برنامه های عزاداری محرم و صفر با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام پرویز بخشی پور ظهر امروز در نشست خبری به تشریح کمک های مؤمنانه در دهه ولایت و امامت پرداخت و اظهار داشت: طی این ایام 15 هزار پرس غذای گرم و 120 رأس گوسفند قربانی و بین نیازمندان توزیع شد.

وی از وجود سه هزار و 864 موقوفه مرتبط با محرم در استان خبر داد و بیان داشت: این موقوفات دارای رقبات زیادی هستند که 487 رقبه با نیت روضه خوانی، سه هزار و 252رقبه با نیت تعزیه داری و دو هزار و 681 رقبه با نیت اطعام و عزاداری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی مطرح کرد: در استان موقوفات بسیار قدیمی مرتبط با محرم داریم که قدیمی ترین موقوفه مربوط به شهرستان سربیشه با 322 سال قدمت است.

بخشی پور از اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در ایام محرم و صفر امسال خبر داد و افزود: امسال با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا برنامه های عزاداری محرم و صفر با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به نیات واقفان در خصوص موقوفات محرم، تصریح کرد: زیرساخت های لازم برای اجرای نیات در مناطق سفید و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 3864 موقوفه با نیت محرم در خراسان جنوبی

ثبت 3864 موقوفه با نیت محرم در خراسان جنوبی