مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-16سياسي

ایسنا رسانه ای بی حاشیه و به دور از جهت گیری سیاسی است


رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان، گفت: ایسنا رسانه ای شفاف و صادق است که اخبار و اطلاعات را به درستی منتشر می کند و کمتر تحت تاثیر جهت گیری های سیاسی است.

- رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان در بازدید از ایسنا: ایسنا رسانه ای بی حاشیه و به دور از جهت گیری سیاسی است ایسنا/کردستان رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان، گفت: ایسنا رسانه ای شفاف و صادق است که اخبار و اطلاعات را به درستی منتشر می کند و کمتر تحت تاثیر جهت گیری های سیاسی است.

بهرام نصرالهی زاده، امروز 26 مرداد ماه با حضور در خبرگزاری ایسنا و تبریک روز خبرنگار با اشاره به اینکه رسانه های غیر دولتی خط مشی به خصوص و مشخصی دارند اظهار کرد: ایسنا منبعی موثق و حرفه ای در بین رسانه ها به شمار می آید که به صورت مستقل با فعالیتی منطقی و بدون حاشیه به انتشار اخبار می پردازد و در جهت توسعه استان و انعکاس خدمات دولت گام بر می دارد.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان بیان کرد: ایسنا در استان باید فعالیت رسانه ای خود را با تقویت نیروی انسانی بیشتر کرده و حرفه ای تر عمل کند.

در ادامه این بازدید چیا سهراب نژاد، رییس جهاددانشگاهی واحد کردستان ایسنا را ظرفیتی رسانه ای برای انعکاس تمامی امور عنوان کرد و گفت: خبرگزاری ایسنا در استان به دنبال مخاطب سازی نیست و سع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا رسانه ای بی حاشیه و به دور از جهت گیری سیاسی است

ایسنا رسانه ای بی حاشیه و به دور از جهت گیری سیاسی است