مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-16دانش

دانشگاه علم و فرهنگ، رتبه یک نوآوری کشور


دانشگاه علم و فرهنگ در تلاش است تا در قالب دانشگاه نسل سوم و دانشگاه کارآفرین نقش جدی تری در آموزش های نوین، ایجاد اشتغال، توسعه تکنولوژی و خلق ارزش های اجتماعی ایفا نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیدانشگاه علم و فرهنگ به عنوان برترین دانشگاه غیر دولتی کشور وابسته به جهاد دانشگاهی(ACECR) بوده و در قالب پنج دانشکده فنی و مهندسی ، هنر و معماری ، علوم انسانی ، علوم گردشگری و علوم و فناوری های نوین زیستی فعالیت می کند.

خلق ارزش های اجتماعی از مهم ترین اهداف دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان رتبه یک نوآوری کشور است و با همین رویکرد، این دانشگاه علاوه بر فعالیت های آموزشی و پژوهشی معمول خود در بخش اشتغال و کارآفرینی دارای دغدغه های جدی است.

از این رو تلاش کرده تا در قالب های مختلف از جمله ایجاد نخستین پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، تاسیس بنیاد کسب وکار، ایجاد موسسه توسعه پایدار گردشگری و همچنین توسعه مراکز آموزش های تخصصصی کوتاه مدت، گام های عملیاتی در بخش مهارت آموزی دانشجویان و اشتغال دانش آموختگان و متخصصان ایفا نماید.

دانشجویان این دانشگاه از بدو ورود، بسترهای مناسبی برای مهارت آموزی در رشته های تخصصی خود دارند و برخی از این دانشجویان در ترم های 3 و 4 شرکت های دانش بنیان خود را با همکاری دانشگاه و اساتید خود راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علم و فرهنگ، رتبه یک نوآوری کشور

دانشگاه علم و فرهنگ، رتبه یک نوآوری کشور