مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-16اقتصادي

فرهنگ زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی/زیرساخت ها تقویت می شود


توسعه فرهنگی در کاهش آسیب هاب اجتماعی بسیار تاثیر گذار است و باید برای دوران پسا کرونا از همین امروز به دنبال برنامه های فرهنگی و هنری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مرادی ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان، اظهار داشت: فرهنگ زیربنای توسعه است و رشد اقتصادی بدون رشد فرهنگ نه امکان دارد و نه فایده، چرا که جامعه را به تکامل نمی رساند و حتی ممکن است در بسیاری از شاخص ها با تنزل مواجه شویم.

وی افزود: اگر امروز ما ادعا می کنیم سنندج شهر خلاق موسیقی است، پایگاه دف جهان است و مرکز تولید فیلم های 100 ثانیه ای کشور است، حاصل تلاش تمام هنرمندانی است که در این مرز و بوم زیسته اند.

رییس حوزه هنری کردستان با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، ادامه داد: در کاهش آسیب های اجتماعی توسعه فرهنگی بسیار تأثیر گذار است و باید برای دوران پسا کرونا از همین امروز به دنبال برنامه های فرهنگی باشیم تا از آسیب های اجتماعی که در آینده ممکن است با آن مواجه شویم پیشگیری کرد.

مرادی ضمن تاکید بر حوزه فرهنگ به عنوان یک اولویت در جامعه، یادآور شد: وجود پیوست فرهنگی برای تمامی پروژه های عمرانی اقتصادی و غیره ضروری است تا از تبعات منفی آنها در آینده جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی/زیرساخت ها تقویت می شود

فرهنگ زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی/زیرساخت ها تقویت می شود