مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-16بين الملل

مجلس اعلای اسلامی عراق توافق امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد


مجلس اعلای اسلامی عراق ضمن محکوم کردن توافق عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که ملت عراق، مرجعیت و نیروهای سیاسی ملی این کشور همچنان حامی قضیه فلسطین خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجلس اعلای اسلامی عراق، امروز (یک شنبه) با صدور بیانیه ای اقدام امارات در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در این بیانیه که نسخه ای از آن در پایگاه خبری المعلومه منتشر شد، آمده است: امتیازدهی های برخی کشورها به رژیم صهیونیستی موجب می شود که این رژیم وحشیانه ترین و شدیدترین جنایات را در حق ملت فلسطین مرتکب شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: عراق با ملت، مرجعیت دینی و نیروهای سیاسی ملی خود قاطعانه مواضع حقیرانه و پست اتخاذی علیه کرامت و عزت امت اسلام را رد می کند.

ملت عراق همچنان با قدرت از ملت فلسطین حمایت خواهد کرد و برای باز پس گرفتن کلیه حقوق آن به دور از توافق نامه ها و معامله های ننگین و تحقیرآمیز پشتیبان این ملت باقی خواهد ماند.

شامگاه پنج شنبه پیش(23 مرداد)، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد  تل آویو و امارات به توافقی برای عادی سازی کامل روابط دست پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس اعلای اسلامی عراق توافق امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

مجلس اعلای اسلامی عراق توافق امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد