مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-16اقتصادي

رضایتمندی 85 درصدی مردم ایلام از عملکرد پلیس در مقابله با ویروس کرونا


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: مردم اقدامات و عملکرد پلیس استان را در اعمال محدودیت های قانونی و فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا را با میانگین 85 درصد مفید و موثر عنوان کرده اند.

- سرهنگ فرزاد یاسمی اظهار کرد: بر اساس پروژه نظرسنجی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی شیوع ویروس کرونا که توسط مرکز افکار سنجی موسسه امین و همزمان با سراسر کشور برگزار شد، بیش از 85 درصد مردم استان، اقدامات و فعالیت های پلیس را در اجرای محدودیت های قانونی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا را مفید و موثر دانسته اند.

وی با بیان اینکه بر اساس نتایج این نظرسنجی ، عملکرد پلیس استان در مقابله با ویروس کرونا بالاتر از میانگین کشوری بوده است، تصریح کرد: بیشترین رضایتمندی مردم در حوزه مقابله و کنترل ویروس کرونا، مربوط به کنترل تردد خودروها و برخورد با تخلفات آنان بوده است .

یاسمی ادامه داد: بر اساس نتایج به دست آمده از این نظرسنجی، مردم به ابتکارات و اقدامات پلیس و دیگر سازمان های نظامی در مقابله با ویروس کرونا اعتماد کامل دارند.

وی با تاکید بر حضور پررنگ پلیس در کنار حافظان سلامت در حوزه بهداشت و درمان گفت: نیروی انتظامی در این مدت گام های خوبی را در اجرای طرح مومنانه مواسات و همدلی نیز انجام داده و کمک های خوبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایتمندی 85 درصدی مردم ایلام از عملکرد پلیس در مقابله با ویروس کرونا

رضایتمندی 85 درصدی مردم ایلام از عملکرد پلیس در مقابله با ویروس کرونا