مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-16سياسي

دستگاه های متولی تنگستان از حفر چاه های غیرمجاز جلوگیری کنند


یکی از مشکلات جدی شهر اهرم در بحث آب، حفر چاه های غیرمجاز در منازل و نخیلات است که باید دستگاه های متولی از حفر چاه های غیرمجاز جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور صبح یکشنبه در نشست شورای حفاظت از آب و خاک شهرستان تنگستان اظهار داشت: به طور مرتب به ما گزارش می رسد که در فلان مکان در شهر در حال حفر چاه می باشند؛ از طریق مختلف این چاه ها حفر شده و آب فروشی می کنند، منابع آب با همکاری جهاد کشاورزی و دستگاه های متولی ورود کرده، تشکیل پرونده داده و با متخلفین برخورد کنند.

بازشماری یا واشماری نخیلات تنگستان هرچه سریع تر آغاز شود فرماندار تنگستان با بیان اینکه بازشماری یا واشماری نخیلات هرچه سریع تر آغاز شود یادآور شد: با توجه به اینکه سد خاییز تا پایان امسال آب گیری می شود، اگر بازشماری انجام نشود، آب این سد صرفاً به نخیلاتی که در گذشته شمارش شده اند اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اتفاقات ناگوار سال گذشته و جاری شدن سیل در برخی مناطق و شهر شیراز و ایجاد خسارات و تخریب ساخت وسازها تأکید داشت: در سطح شهرستان و به خصوص در شهرهای اهرم و آباد تجاوزاتی به حریم و بستر رودخانه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متولی تنگستان از حفر چاه های غیرمجاز جلوگیری کنند

دستگاه های متولی تنگستان از حفر چاه های غیرمجاز جلوگیری کنند