مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-16اجتماعي

خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی در سیستان


معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس خروجی نقشه های هواشناسی از روز دوشنبه بر سرعت وزش بادهای 120 روزه در شمال استان افزوده می شود به طوریکه سبب خیزش گردوخاک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل ار هواشناسی سیستان و بلوچستان، محمود دیانتی گفت:  غبار محلی شعاع دید افقی در محدوده اداره هواشناسی دریایی چابهار را به 6000 متر کاهش داد.

محمود دیانتی بیان داشت: بر اساس خروجی مدل های جوی انتظار می رود همچنان غبار محلی با شدت و ضعف در طول روز در نواحی ساحلی جنوب استان پایدار باشد به نحوی که دامنه کاهش دید مورد انتظار بین 5 تا 8 کیلومتر است.

وی افزود:  علاوه بر غبار محلی، برای بخش هایی از سواحل مه رقیق نیز پیش بینی می شود که عمدتاً در اواخر شب و اوایل صبح روی می دهد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از ادامه وزش بادهای 120 روزه در شمال استان خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته بیشینه سرعت وزش باد در زابل به 79 کیلومتر بر ساعت رسید و برای لحظاتی شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را قدری کاهش داد.

دیانتی خاطرنشان کرد: بر اساس خروجی نقشه های هواشناسی از روز دوشنبه بر سرعت وزش بادهای 120 روزه در شمال استان افزوده می شود به طوریکه سبب خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی در سیستان

خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی در سیستان