مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-16اقتصادي

وضعیت خرید و فروش آپارتمان های غرب استان تهران در نیمه دوم تابستان 99


با توجه به شیوع بیشتر ویروس کرونا و نوسان بالای قیمت ارز و سکه در این تابستان، در این مطلب قصد داریم تا وضعیت خرید و فروش املاک و آپارتمان را در شهر اندیشه واقع در غرب استان تهران مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم روند این بازار در تابستان سال 1399 به چه صورت می باشد.

- با توجه به شیوع بیشتر ویروس کرونا و نوسان بالای قیمت ارز و سکه در این تابستان، در این مطلب قصد داریم تا وضعیت خرید و فروش املاک و آپارتمان را در شهر اندیشه واقع در غرب استان تهران مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم روند این بازار در تابستان سال 1399 به چه صورت می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مسکن کیان، ما در مطالب قبلی به معرفی کامل شهر اندیشه پرداخته ایم که دیگر شما خواننده گرامی باید بدانید شهر اندیشه یکی از مهم ترین مناطق در زمینه خرید و فروش ملک و آپارتمان می باشد.

تابستان 99 و خرید و فروش آپارتمان در اندیشه و بیشتر سرمایه گذاران و خریداران استان تهران برای املاک در اندیشه مانند سال های قبل و حتی شاید داغ تر ادامه داشته و کسی نمی تواند ادعا کند این تابستان فروش آپارتمان و حتی معاملات دیگر با کاهش رو به رو بوده است.

شاید همانطور که گفتیم اخبار منفی که در این باره منتشر می شود شما را تحت تاثیر قرار دهد ولی فقط کسانی به سود مورد نظر خود رسیده اند که در این تابستان نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت خرید و فروش آپارتمان های غرب استان تهران در نیمه دوم تابستان 99

وضعیت خرید و فروش آپارتمان های غرب استان تهران در نیمه دوم تابستان 99