مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-16اقتصادي

پیش بینی تولید بیش از 16 هزار تن انواع ماهیان سردابی و گرمابی در آذربایجان غربی


مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی گفت: امسال پیش بینی می شود16 هزار و 500 تن انواع ماهیان سردابی و گرمابی در سطح استان تولید شود.

- محمد باقر قریشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به میزان تولید آبزیان در آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال پیش بینی می شود 16 هزار و 500 تن انواع ماهیان سردابی و گرمابی در سطح استان تولید شود.

وی با اشاره به میزان سرانه مصرف آبزیان در آذربایجان غربی بیان کرد: میزان سرانه مصرف آبزیان در کشور 10کیلوگرم  بوده و این مقدار در استان کمتر از 7 کیلوگرم برای هر نفر است.

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و بروز مشکلاتی در صنعت شیلات استان اذعان کرد: به علت بروز بیماری کرونا ماهیان تولیدی به فروش نمی رسد و قیمت نهاده ها افزایش بی رویه داشته است، در این راستا با مراکز ذی ربط مکاتبات لازم انجام و حمایت هایی از قبیل استمهال وام ‍ها و پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره و تولید خوراک آبزیان با قیمت مناسب انجام شده است.

قریشی در خصوص میزان ذخایر آبزیان در سدهای استان عنوان کرد: پیش بینی می شود امسال تولید در منابع آبی استان به 6 هزار و 500 تن برسد و میزان ذخایر آبزیان نسبت به سال گذشته افزایش 2 درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید بیش از 16 هزار تن انواع ماهیان سردابی و گرمابی در آذربایجان غربی

پیش بینی تولید بیش از 16 هزار تن انواع ماهیان سردابی و گرمابی در آذربایجان غربی