مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-16اجتماعي

توصیه های هواشناسی کشاورزی برای کشاورزان آذربایجان شرقی تا اواخر هفته


سازمان جهاد کشاورزی اذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای توصیه های هواشناسی کشاورزی را به کشاورزان استان تا اواخر هفته ارائه داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سازمان جهاد کشاورزی اذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای توصیه های هواشناسی کشاورزی را به کشاورزان استان تا اواخر هفته ارائه داد.

بر اساس این اطلاعیه، طی هفته جاری در اکثر مناطق استان شاهد وزش باد خواهیم بود، از این رو مردم باید از هرگونه اقدامی که منجر به آتش سوزی شود هم چون رها کردن وسایل منجر به حریق در مراتع و سرایت آن به مناطق دیگر خودداری کنند.

هم چنین با توجه به گرمای هوای برخی نقاط استان، باید تمهیدات لازم به منظور تامین آب شرب پایدار برای دام ها انجام گیرد و سسیتم فشار هوا و سیستم هوادهی استخر آبزیان به دقت مدیریت شود.

در این اطلاعیه آمده که کشاورزان طی این هفته به یاد داشته باشند که طرح های کشاورزی از جمله مرغداری ها، دامداری ها، گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ را به سیستم برق اضطراری تجهیز کرده و تدابیر لازم جهت کاهش خسارات ناشی از باد را اتخاذ کنند.

سازمان جهاد کشاورزی استان بر رعایت نکات ایمنی در چرای دام در ارتفاعات تاکید کرده و استقرار کندوها در زیر سایه درختان و نگهداری در جای ایمن از وزش باد را در تمامی مناطق استان لازم دانسته است؛ هم چنین طی این هفته زنبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های هواشناسی کشاورزی برای کشاورزان آذربایجان شرقی تا اواخر هفته

توصیه های هواشناسی کشاورزی برای کشاورزان آذربایجان شرقی تا اواخر هفته